- Деталі
Відбувається за освітньо-професійною програмою «Клінічна психологія та психологічна допомога» / «Clinical Psychology and Psychological Aid» зі спеціальності 053 «Психологія» / Psychology
Робоча група з розробка ОПП:
керівник Робочої групи:
Євгенія Гриневич – професор, доктор медичних наук, професор кафедри загальної, дитячої, судової психіатрії і наркології Національного університету охорони здоров'я України імені П. Л. Шупика;
Члени проєктної групи:
Галина Пилягіна – професор, доктор медичних наук, завідувач кафедри психіатрії, психотерапії та медичної психології Національного університету охорони здоров'я України імені П. Л. Шупика (гарант освітньо-професійної програми на другому (магістерському) рівні вищої освіти за спеціальністю 225 «Медична психологія»);
Віталій Омелянович – професор, доктор медичних наук, професор кафедри загальної, дитячої, судової психіатрії і наркології Національного університету охорони здоров'я України імені П. Л. Шупика (гарант освітньо-професійної програми у сфері післядипломної освіти (підготовка в інтернатурі) за спеціальністю 225 «Медична психологія» за спеціальністю інтернатури «Медична психологія»);
Володимир Краснов – професор, доктор медичних наук, завідувач кафедри педагогіки, психології, медичного та фармацевтичного права Національного університету охорони здоров'я України імені П. Л. Шупика;
Наталія Серьогіна – завідувач відділу аспірантури, докторантури, магістратури та навчально-методичної роботи з вищої освіти Національного університету охорони здоров'я України імені П. Л. Шупика, кандидат юридичних наук, доцент.
Мета програми: Якісна теоретична та практична підготовка фахівців відповідно до вимог системи якості підготовки кадрів до атестації з метою присвоєння звання «Клінічний психолог-спеціаліст» в галузі соціальних та поведінкових наук, формування здатності застосовувати набуті знання, вміння та практичні навички у подальшій самостійній професійній діяльності, а також здатних виявляти та ефективно розв’язувати складні спеціалізовані задачі обстеження та проведення практичних психологічних утручань; вирішення проблем інноваційного та наукового (за можливості та бажанням) характеру у зазначеної сфері професійної діяльності.
Посилання на ОПП «Клінічна психологія та психологічна допомога» ПОСИЛАННЯ
Положення про освітньо-професійні програми підготовки здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня в НУОЗ України імені П. Л. Шупика ПОСИЛАННЯ
Положення про гаранта освітньої програми в НУОЗ України імені П. Л. Шупика ПОСИЛАННЯ
Навчально-методичні матеріали ПОСИЛАННЯ НА РЕПОЗИТАРІЙ
Робочі програми за спеціальністю 053 Психологія
- ОК1 Загальна психологія
- ОК2 Професійна комунікація іноземною мовою
- ОК3 Практикум із загальної психології
- ОК4 Основи нейропсихології
- ОК5 Психофізіологія та порівняльна психологія
- ОК6 Патопсихологія та спецпрактикум з експериментальної психології
- ОК7 Клінічна патопсихологія та спецпрактикум з клінічної психодіагностики
- ОК8 Психологічна допомога при тривозі, фобіях та депресії
- ОК9 Практикум з психологічної допомоги
- ОК10 Технології психологічного тренінгу
- ОК11 Психологічний супровід осіб, які отримують психо-та соматофармакотерапію
- ОК12 Психологічний супровід та психокорекція при соматогенних та психосоматичних розладах
- ОК13 Психологія масової поведінки та соціально- психологічна робота
- ОК14 Когнітивно-поведінкова терапія
- ОК15 Психодинамічна психотерапія
- ОК16 Організаційно-правові засади професійної діяльності психолога
- ОК17 Методологія та організація наукових досліджень в сфері психічного здоров'я
- ОК18 Інформаційні технології, математичні та статистичні методи в практиці клінічного психолога
- ОК19 Психологія педагогічної діяльності (вища школа педагогічної діяльності)
- ОК20 Переддипломна практика
Вибіркові компоненти ОПП |
1 рік 10 місяців |
1 рік 4 місяці |
Link (Робочі програми) |
Link (Сілабус) |
|
Вибірковий блок №1. «Клінічна психологія та соціально-психологічна допомога» |
|||||
ВК 1.1 |
Експериментальна психологія та клінічна психодіагностика при соціальних зовнішніх ризиках (практикум) |
так |
так |
||
ВК 1.2 |
Дитяча та підліткова психологія. Психокорекція порушень розвитку |
так |
так |
||
ВК 1.3 |
Геронтопсихологія |
так |
так |
||
ВК 1.4 |
Психодіагностика, психокорекція та психологічний супровід осіб з психічними розладами та членів їх сімей |
так |
так |
||
ВК 1.5 |
Психологія сексуальності |
так |
так |
||
ВК 1.6 |
Психологія адикцій |
так |
так |
||
ВК 1.7 |
Сімейна психологія та сімейна психокорекція осіб, що опинилися під впливом епідеміологічних, військових, економічних ризиків |
так |
так |
||
ВК 1.8 |
Аутоагресивна поведінка (психодіагностика, кризові втручання, психокорекційна допомога) |
так |
так |
||
Вибірковий блок №2. «Кризове психологічне консультування та перша психологічна допомога» |
|||||
ВК 2.1 |
Міжпрофесійні взаємодія та комунікація та їх психологічні особливості в сфері охорони психічного здоров’я, а також за умов надзвичайних ситуацій та військових конфліктів |
так |
так |
||
ВК 2.2 |
Психологія та патопсихологія при надзвичайних ситуаціях та військових конфліктах |
так |
так |
||
ВК 2.3 |
Нейропсихологічні аспекти надзвичайних ситуацій та військових конфліктів |
так |
так |
||
ВК 2.4 |
Методи кваліфікаційної оцінки психологічного стану та стану психічного здоров’я постраждалих внаслідок надзвичайних ситуацій та військових конфліктів (практикум) |
так |
так |
||
ВК 2.5 |
Методи психологічної роботи з постстресовими розладами |
так |
так |
||
ВК 2.6 |
Основи екстремальної психології |
так |
так |
||
ВК 2.7 |
Конфліктологія |
так |
так |
||
ВК 2.8 |
Військова психологія |
так |
так |
||
Вибірковий блок №3. «Психопрофілактика, психоед’юкація, психокорекція та психотерапія» |
|||||
ВК 3.1 |
Базові навички консультування та психокорекції |
так |
так |
||
ВК 3.2 |
Технології когнітивно-біхевіоральної психотерапії |
так |
так |
||
ВК 3.3 |
Основи індивідуальної та соціальної поведінки людини як компоненти психологічної допомоги та психокорекції. |
так |
так |
||
ВК 3.4 |
Основи екзистенційної психотерапії |
так |
так |
||
ВК 3.5 |
Сугестія та аутосугестія в практичній психології |
так |
так |
||
ВК 3.6 |
Психоосвіта, психогігієна, психопрофілактика вживання алкоголю та психоактивних речовин |
так |
так |
||
ВК 3.7 |
Групова психокорекційна робота в практиці практичного психолога (технології та техніки) |
так |
так |
||
ВК 3.8 |
Основи судово-психологічної експертизи |
так |
так |
||
Вибірковий блок №4. Загальні напрямки |
|||||
ВК 4.1 |
Правові засади, засоби та методи реалізації психологічних, консультаційних програм та програм психологічного супроводу. |
так |
|
Link |
Link |
ВК 4.2. |
Правові засади психологічної допомоги |
так |
|
Link |
Link |
ВК 4.3 |
Основи охороноздоровчого права |
так |
|
Link |
Link |
ВК 4.4 |
Психологічні засади антикризового управління у сфері охорони психічного здоров’я |
так |
|
Link |
|
ВК 4.5 |
Психологічна парадигма та парадигма психічного здров’я в структурі євроінтеграційної соціальної та гуманітарної політики |
так |
|
Link |
|
ВК 4.6 |
Правові засади реалізації та медичного застосування лікарських засобів |
так |
|
Link |
Link |
Загальний обсяг вибіркових компонент |
30 кредитів |
24 кредити |
|
|
- Деталі
ПРОВІДНІ СТЕЙКХОЛДЕРИ
Басиста Ірина, методолог Центру ментального відновлення жінок «Незламна» ГО «Фонд Маша»
Бойчук Олена, ст. викладач, практичний психолог Служби соціальної адаптації та психологічної допомоги КНЕУ
Виноградова Вікторія, доктор психологічних наук, доцент. Керівник психологічної служби, агропромхолдинг Астарта-Киів
Грицай Діна, лікар психіатр, медичний психолог. Завідуюча відділенням медико психологічної реабілітації. Київський обласний центр ментального здоров'я. м. Ворзель
Жук Юрій, виконавчий директор ПП Клініка антистаріння МЕДІКОМ
Новосельський Олександр, заступник директора з медичної та організаційно-методичної роботи
Погосян Сергій, директор Благодійного фонду "ТМС-Боремось за Україну"
Романова Віра, кандидат психологічних наук, практичний психолог, керівник компанії "Онлайн платформа надання кваліфікованої психологічної допомоги METHOD4U"
Сахно Іван, директор комунального некомерційного підприємства Яготинської міської ради «Яготинський центр первинної медико-санітарної допомоги»
Федін Юрій, завідувач психіатричного лікувально-діагностичного відділення №6
Харитоненко Володимир, голова ГО «Асоціація фахівців з розв’язання конфліктів та соціальної і психологічної підтримки «Слова допомагають»
Храмцова Вікторія, практичний психолог, Хібукі-терапевт, ГО «КІНДЕР ВЕЛЬТ», м. Київ
- Деталі
Форми атестації здобувачів вищої освіти за ОП “Клінічна психологія та психологічна допомога” за спеціальністю 053 Психологія другого (магістерського) рівня вищої освіти:
1. Положення про підготовку та захист кваліфікаційної роботи здобувачами вищої освіти другого (магістерського) рівня у НУОЗУ ім.П.Л.Шупика ПОСИЛАННЯ
2. Методичні рекомендації з обрання теми кваліфікаційної роботи здобувачами вищої освіти другого (магістерського) рівня ОП «Клінічна психологія та психологічна допомога» ПОСИЛАННЯ
3. Програма атестаційного екзамену ПОСИЛАННЯ
4. Орієнтовна тематика кваліфікаціних робіт для здобувачів освітньо-професійного рівня «магістр» очної денної та заочної форми навчання набору 2023 року ОПП «Клінічна психологія та психологічна допомога» спеціальність 053 «Психологія» (див. нижче по сторінці).
Щоденник з практики (Завантажити)
Положення про проведення практики здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня у НУОЗ України імені П.Л. Шупика ПОСИЛАННЯ
Репозітарій кваліфікаційних робіт магістрів ПОСИЛАННЯ
Угоди про співпрацю
Київський національний лінгвістичний університет ПОСИЛАННЯАкадемія праці, соціальних відносин і туризму ПОСИЛАННЯ
Приватний ВНЗ "Європейський університет" ПОСИЛАННЯ
ГО "Асоціація фахівців з розв'язання конфліктів та соціальної і психологічної підтримки "Слова допомагають" ПОСИЛАННЯ
Назва закладу охорони здоров’я, що є клінічною базою | Адреса закладу охорони здоров’я, що є клінічною базою | Номер договору | Дата підписання договору | Посилання на договір |
ДУ «Інститут серця МОЗ України» | Вул. Братиславська 5а, Київ 02660 | 27/29/0316 | 16.03.2023 | ПОСИЛАННЯ |
ДУ «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М.М. Амосова НАМН України» | 03038, Київ, вул. Амосова, 6 | 25/29/0307 | 07.03.2023 | ПОСИЛАННЯ |
ДУ «Національний науковий центр «Інститут кардіології, клінічної та регенеративної медицини імені академіка М.Д. Стражеска НАМН України» | 03151, Київ, вулиця Святослава Хороброго 5 | 59-1/29/0901 | 01.09.2023 | ПОСИЛАННЯ |
ДУ Національний Інститут фтизіатрії і пульмонології ім. Ф.Г. Яновського НАМН України | М.Амосова,10 Київ, 03038 | 36/26/0328 | 28.03.2023 | ПОСИЛАННЯ |
ДУ «Інститут нейрохірургії ім. акад. А.П. Ромоданова» НАМН України | м. Київ вул. П. Майбороди 32, 4839407 | 24/29/0301 | 01.03.2023 | ПОСИЛАННЯ |
ДУ «Інститут травматології та ортопедії НАМН України» | м. Київ, вул.Бульварно- Кудрявська , 27 | 01/30/0101 | 01.01.2024 | ПОСИЛАННЯ |
Клініка Євродерм | м. Київ, вул.. Нагірна, 10 | 22-1/22/0916 | 16.09.2022 | ПОСИЛАННЯ |
КНП «Київський міський клінічний госпіталь ветеранів війни» | м. Київ, вул. Федора Максименка, 26 | 25/22/1010 | 10.10.2022 | ПОСИЛАННЯ |
ТОВ "Клініка естетичної стоматології Мирослави Драгомирецької» | 01032, м. Київ, бульвар Т. Шевченка, 37/122 | 09/20/0225 | 05.02.2020 | ПОСИЛАННЯ |
ТОВ «Академія безперервної освіти ортодонтів» | 01103, м. Київ ,вул. Драгомирова ,2а | 10/20/0225 | 05.02.2020 | ПОСИЛАННЯ |
КНП «КМКЛ № 8» | м. Київ, 04201, вул. Кондратюка, 8. | 15/23/0131 | 31.01.2023 | ПОСИЛАННЯ |
Бази практики
- КНП "Клінічний заклад з надання психіатричної допомоги "ПСИХІАТРІЯ" ПОСИЛАННЯ
- ГО "Академія пізнання" ПОСИЛАННЯ
- ГО "Інститут психотравми війни" ПОСИЛАННЯ
- Клініка антистаріння "МЕДИКОМ" ПОСИЛАННЯ
- ТОВ "МЕТОД4Ю", Екосистема психологічної допомоги ПОСИЛАННЯ
- Благодійна організація "Благодійний фонд "ТМС-Боремось за Україну" ПОСИЛАННЯ
- ГО "Асоціація фахівців з розв'язання конфліктів та соціальної та психологічної підтримки "Слова допомагають" ПОСИЛАННЯ
- "Клініка ментального здоров'я доктора Сапон" ПОСИЛАННЯ
- "Яготинський центр первинної медико-санітарної допомоги" ПОСИЛАННЯ
- "Яготинська центральна міська лікарня" ПОСИЛАННЯ
- Європейській університет ПОСИЛАННЯ
- ГО "КІНДЕР ВЕЛЬТ" ПОСИЛАННЯ
- Приватний ВНЗ "Європейський університет" ПОСИЛАННЯ
Підготовка та написання кваліфікаційної роботи магістра
Положення про підготовку та захист кваліфікаційної роботи здобувачами вищої освіти другого (магістерського) рівня у НУОЗУ імені П.Л.Шупика ПОСИЛАННЯ
Методичні рекомендації з обрання теми кваліфікаційної роботи здобувачами вищої освіти другого (магістерського) рівня ОП «Клінічна психологія та психологічна допомога» ПОСИЛАННЯ
Положення про дотримання академічної доброчесності в НУОЗ України імені П. Л. ШУПИКА ПОСИЛАННЯ
Кодекс академічної доброчесності НУОЗ України імені П. Л. ШУПИКА ПОСИЛАННЯ
ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА КВАЛІФІКАЦІНИХ РОБІТ
для здобувачів освітньо-професійного рівня «магістр» очної денної та заочної форми навчання набору 2023 року
ОПП «Клінічна психологія та психологічна допомога» спеціальність 053 «Психологія»
№ з/п |
Орієнтовні теми |
ПІБ керівника |
1 |
Аналіз методологічних підходів до наукових досліджень у сфері психічного здоров'я: переваги та недоліки. |
Краснов Володимир Володимирович |
2 |
Використання квалітативних та кількісних методів дослідження в клінічній психології: порівняльний аналіз. |
|
3 |
Роль психології педагогічної діяльності у формуванні психічного здоров'я студентів вищих навчальних закладів: теорія та практика. |
|
4 |
Вплив педагогічної майстерності викладачів на психічне здоров'я студентів: аналіз психологічних механізмів |
|
5 |
Роль міжпрофесійної взаємодії у командній роботі медичного та психологічного персоналу: підходи та виклики. |
|
6 |
Психологічні аспекти міжпрофесійної комунікації в надзвичайних ситуаціях: дослідження та практичні рекомендації. |
|
7 |
Вплив воєнних конфліктів на психічне здоров'я військовослужбовців: психологічні стратегії реабілітації та підтримки. |
|
8 |
Роль психолога у підтримці психічного здоров'я ветеранів воєнних конфліктів: виклики та перспективи. |
|
9 |
Психологічні аспекти взаємодії з біженцями та переселенцями: адаптація та підтримка психічного здоров'я. |
|
10 |
Стратегії психологічної підтримки міжнаціональних команд у кризових ситуаціях: навчальний аналіз та рекомендації для практики. |
|
11 |
Особистісні особливості підлітків з девіантною поведінкою. |
Пилягіна Галина Яківна |
12 |
Девіантні дитячо-батьківські відносини та розлади прив’язаності. |
|
13 |
Статеві та гендерні особливості поведінки у стресі. |
|
14 |
Нейропсихологічні особливості психоорганічного синдрому та деменції. |
|
15 |
Нейропсихологічні особливості невротичних розладів. |
|
16 |
Особливості стану фрустрації та копінг-стратегій у вимушено переміщених осіб. |
|
17 |
Патопсихологія тривожно-фобічних розладів та психологічний супровід при цих порушеннях. |
|
18 |
Патопсихологія депресивних розладів та психологічний супровід при цих порушеннях. |
|
19 |
Патопсихологія розладів особистості та психологічний супровід при цих порушеннях. |
|
20 |
Формування професійної мотивації у майбутних клінічних (медичних) психологів. |
Блінов Олег Анатолійович |
21 |
Психологічні чинники конфліктної взаємодії у фахівців закладів ОЗ в умовах війни. |
|
22 |
Емоційно-образна терапія в подоланні страхів у кліентів з травматичним досвідом. |
|
23 |
Соціально-психологічні чинники успішної адаптації ветеранів та членів їх родин. |
|
24 |
Психологічна дезадаптація підлітків з комп’ютерною залежністю у соціальному середовищі. |
|
25 |
Формування психологічної готовності фахівців соціальної сфери до роботи з військовослужбовцями. |
|
26 |
Розвиток лідерських якостей майбутніх клінічних психологів в умовах освітнього середовища ЗВО. |
|
27 |
Емоційний інтелект як чинник успішної комунікації під час надання психологічної допомоги. |
|
28 |
Психологічні засоби подолання тривожності клінічних (медичних) психологів. |
|
29 |
Вплив ціннісних орієнтацій на стан професійного вигорання фахівців-психологів. |
|
30 |
Прояви внутрішньоособистісних конфліктів в процесі професійної діяльності клінічних (медичних) психологів. |
|
31 |
Арт-терапія в подоланні депресивних станів у внутрішньо-переміщених осіб. |
|
32 |
Профілактика емоційного вигорання у кризових психологів. |
|
33 |
Психологічна допомога сім’ям загиблих військовослужбовців. |
|
34 |
Психокорекція негативних психічних станів хворих на онкологію. |
|
35 |
Формування навичок психічної саморегуляції негативних емоційних станів. |
|
36 |
Використання арт-терапії в роботі з людьми, які попали в складну життєву ситуацію. |
|
37 |
Психологічна допомога військовослужбовцям, які стали інвалідами в результаті бойових дій. |
|
38 |
Психологічна допомога населенню у подоланні страху та паніки в результаті авіаційних налетів. |
|
39 |
Структура психологічних компетентностей та вимоги до професійної підготовки фахівця в роботі з ПТСР. |
Казміренко Вячеслав Петрович |
40 |
Модель системної психологічної допомоги для осіб, які перенесли психологічні травми та були під впливом "ризику життя" в ситуаціях бойових дій. |
|
41 |
Особливості психологічної підготовки клінічного психолога для роботи в екстремальних умовах надання спеціальної допомоги ПТС. |
|
42 |
Методи психологічної та соціально-психологічної реадаптації для учасників бойових дій: диференціація методів і підходів |
|
43 |
Становлення психологічних компетентностей та функцій професійної психологічної підготовки екіпажів та команд бригад швидкої допомоги. |
|
44 |
Особливості психологічних наслідків та можливих психосоматичнх розладів у участників бойових дій. |
|
45 |
Особливості діяльності та психологічних компетентностей для проведення профілактичної роботи і профілактики наслідків психотравмуючих ситуації: структура спеціальної психологічної підготовки клінічного психолога. |
|
46 |
Організація обов'язкової психологічної допомоги та поточних заходів профілактики учасникам бойових дій: вимоги до психологічних компетентностей клінічного психолога. |
|
47 |
Организация допомоги війсковослужбовцям після довготривалого перебування в зонах бойових дій: структура, завдання. |
|
48 |
Завдання та функціі сучасної організаційної психології у вимірах інтегрального забезпечення практики клінічної діяльності. |
|
49 |
Психологія життєвих переживань і клінічна картина "Психологічного Здоров'я" особистості - критерії та мова психологічних і психіатричних умов пояснень та визначеності: порівняльний аналіз. |
|
50 |
Особливості психологічних вимог та крітеріїв скринінгів для забезпечення ефективного спрацювування та сумісності в командах хірургічних бригад в умовах довготривалих і психотравмуючих операцій. |
|
51 |
Адаптація психодіагностичних методик для використання у вітчизняній клінічній практиці. |
Омелянович Віталій Юрійович |
52 |
Медико-психологічна диференційна діагностика та психотерапія синдрому залежності. |
|
53 |
Особистісні особливості пацієнтів, які страждають на посттравматичний стресовий розладі: диференційна психологічна діагностика |
|
54 |
Патерни тривоги у пацієнтів з невротичними та психосоматичними розладами. |
|
55 |
Психодіагностичні методи дослідження в вітчізняній клінічній практиці: проблеми адаптації та відповідності психометричних характеристик. |
|
56 |
Психологічна феноменологія порушень сприймання та пам’яті у дітей з розладами аутистичного спектру. |
|
57 |
Психологічна феноменологія синдрому залежності: диференційна діагностика та психотерапія. |
|
58 |
Психологічні особливості порушень пам’яті у пацієнтів на початкових етапах формування деменції. |
|
59 |
Психологічні патерни особистісного спектру в формуванні психосоматичних розладів та їх психотерапії. |
|
60 |
Психологічні підходи до діагностики порушень пам’яті у пацієнтів з деменцією внаслідок різних захворювань. |
|
61 |
Діагностика внутрішнього конфлікту при невротичних розладах. |
Живоглядов Юрій Олексійович |
62 |
Психологічні стани вагітних жінок. |
|
63 |
Групова динаміка в груповій терапії з підлітками. |
|
64 |
Сугестивні методи терапії. |
|
65 |
Розвиток творчого потенціалу в юнацькому віці засобами арт-терапії. |
|
66 |
Вікові психологічні особливості ставлення до невизначеності та раптовості втрат в контексті війни. |
|
67 |
Психологічний супровід горювання. |
|
68 |
Особливості вигорання медичних працівників в умовах війни. |
Костюк Олена Іванівна |
69 |
Особливості посттравматичного зростання медиків. |
|
70 |
Гострий стрес та інші розлади адаптації у ВПО/українських емігрантів після повномаштабного вторгнення. |
|
71 |
Особливості комплаєнсу лікаря та пацієнта ВПО /людей, що втратили майно до точки бідності. |
|
72 |
Особливості застосування методів когнітивно-поведінкової терапії при порушеннях сну (інсомніях). |
|
73 |
Особливості захисних механізмів пацієнтів, хворих на діабет І та ІІ типу/ онкозахворювання/ паліативних хворих/ після ампутації кінцівок. |
|
74 |
Тривожні стани у молоді/населення під час та після ковіду / населення після звільнення окупованих територій. |
|
75 |
Особливості взаємодії батьків та дітей з РАС та її вплив на успішність соціалізації дітей. |
|
76 |
Депресивні симптоми при хронічних захворюваннях та їх вплив на хід лікування. |
|
77 |
Особливості сприйняття «картини хвороби» при діабет-вроджених вадах серця, онкозахворюваннях. |
|
78 |
Особливості переживання втрати у жінок та їх вплив на особистість при викиднях. |
- Деталі
Посилання на програму.
Посилання на новину.
Посилання на збірник матеріалів.
Оскільки участь у конференції передбачала виконання додаткових не тільки творчих, наукових, але й організаційних завдань, студенти були заохочені тим, що отримали додаткові 10 балів при оцінюванні їх успішності з нормативної дисципліни ОК 16 «Організаційно-правові засади професійної діяльності психолога».
- Деталі
Процедура визнання результатів навчання, отриманих в неформальній та/або інформальній освіті регулюється Порядком визнання результатів неформального та/або інформального навчання у НУОЗ України імені П.Л.Шупика ПОСИЛАННЯ
НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА ЗДОБУВАЧІВ ОПП «КЛІНІЧНА ПСИХОЛОГІЯ ТА ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА», ОС «МАГІСТР»
Неформальна освіта: особливості та переваги.
Гнучкість: Неформальна освіта може бути адаптована до індивідуальних потреб та графіку. Вона дозволяє навчатися в будь-який зручний час та місце.
Практичність: Часто неформальна освіта акцентується на практичних навичках та досвіді, які можна застосовувати в реальному житті.
Різноманітність: Існує велика кількість ресурсів та можливостей для неформального навчання, включаючи курси, майстер-класи, вебінари, підручники та інше.
Самостійність: Неформальна освіта часто вимагає від студента самостійності та відповідальності за власне навчання.
Актуальність: В світі, де знання швидко старіють, неформальна освіта дозволяє швидко оновлювати та розширювати свої знання.
Доступність: Більшість неформальних навчальних ресурсів доступні безкоштовно або за помірну ціну, що робить їх доступними для більшої кількості людей.
Підвищення кваліфікації: Неформальна освіта дозволяє професіоналам підвищувати свою кваліфікацію та розвивати кар’єру без необхідності повного повернення до університету.
ПРАКТИЧНІ ЗДОБУТКИ СТУДЕНТІВ ТА ВИКЛАДАЧІВ В СФЕРІ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ. СЕТИФІКАТИ - ПОСИЛАННЯ
ОСВІТНІ МАЙДАНЧИКИ РЕКОМЕНДОВАНІ ОС «МАГІСТР» СПЕЦІАЛЬНОСТІ 053 ПСИХОЛОГІЯ
Опис: Coursera пропонує безліч онлайн-курсів від університетів та коледжів з усього світу. Ви зможете знайти курси з психології, а також з суміжних галузей.
Опис: edX надає доступ до курсів від провідних університетів та організацій. Тут ви зможете знайти онлайн-курси з психології та суміжних дисциплін.
Опис: освітня платформа, яка надає різноманітні курси та ресурси для соціальних працівників з акцентом на практичних навичках та інноваціях у сфері психології.
Опис: онлайн-ресурс, що спеціалізується на навчанні психологів широкому спектру компетенцій, включаючи теоретичні знання та практичні навички, необхідні для успішної роботи у сфері психологічної діагностики
Опис: Udemy – це платформа з курсами, які створюють експерти з практичного досвіду. Тут ви зможете знайти курси з різних аспектів психосоціальної допомоги.
Опис: онлайн-платформа для психологів, де доступні курси та матеріали з різних аспектів психології.
Освітній хаб міста Києва (eduhub.in.ua)
Опис: інтерактивний центр з навчальними ресурсами та подіями, спрямованими на підвищення кваліфікації психологів у Києві.
Khan Academy (khanacademy.org)
Опис: Khan Academy пропонує безкоштовні уроки та курси з різних предметів, включаючи психологічні науки. Це відмінний ресурс для освоєння фундаментальних знань.
LinkedIn Learning (linkedin.com/learning)
Опис: LinkedIn Learning надає доступ до більш ніж 15 000 онлайн-курсів з різних галузей, включаючи психологію та професійний розвиток.
Опис: FutureLearn пропонує курси від провідних університетів та організацій. Тут ви зможете знайти курси, пов’язані з психологією та суміжними галузями.
Courageous Conversation (courageousconversation.com)
Опис: Цей ресурс спеціалізується на навчанні з питань різноманітності, еквітабельності та інклюзивності. Він може бути корисним для психологів, які цікавляться культурною компетентністю