Наукові дослідження проводяться за наступними напрямками:
- Дослідження складу деяких перспективних лікарських рослин, розробка методів контролю якості та організаційних підходів до управління якістю лікарських засобів і дієтичних добавок
- Науково-методичний супровід фармацевтичного забезпечення пацієнтів із деякими рідкісними (орфанними) захворюваннями системи кровообігу»
- Науково-практичне обґрунтування складу і технології лікувальних та лікувально-косметичних засобів
Згідно рішення вченої ради НУОЗ України імені П. Л. Шупика кафедра фармацевтичної технології і біофармації є випусковою на третьому освітньо-науковому рівні на 2021/2022 рр. (протокол №8 від 13.10.2021 р.).
ПОЛОЖЕННЯ, ПОРЯДКИ БЕЗПОСЕРЕДНЬО ДЛЯ ПІДГОТОВКИ АСПІРАНТІВ
- Порядок підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії та доктора наук у НУОЗ України імені П. Л. Шупика
- Положення про організацію освітнього процесу для аспірантів та осіб, які здобувають вищу освіту ступеня доктора філософії поза аспірантурою, у НУОЗ України імені П. Л. Шупика
- Положення про організацію наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності у НУОЗ України імені П. Л. Шупика
- Положення про порядок затвердження індивідуального плану наукової роботи здобувача наукового ступеня доктора наук / доктора філософії (кандидата наук)
- Порядок моніторингу виконання дисертації на здобуття наукового ступеня доктора наук та доктора філософії (кандидата наук)
- Порядок проведення попередньої експертизи дисертації на здобуття наукового ступеня доктора наук та доктора філософії в НУОЗ України імені П. Л. Шупика
- Порядок проведення експерименту з присудження ступеня доктора філософії в НУОЗ України імені П. Л. Шупика
- Порядок підготовки і захисту дисертації на здобуття наукового ступеня доктора наук та доктора філософії (кандидата наук) у НУОЗ України імені П. Л. Шупика
- Порядок замовлення, видачі та обліку диплома доктора філософії і додатку до нього європейського зразка (DIPLOMA SUPPLEMENT) в НУОЗ України імені П. Л. Шупика
- Положення про стипендіальну комісію НУОЗ України імені П. Л. Шупика
- Положення про школу молодого вченого НУОЗ України імені П. Л. Шупика
- Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність у НУОЗ України імені П. Л. Шупика
- Положення про вибіркові дисципліни здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії у НУОЗ України імені П. Л. Шупика
- Положення про освітньо-наукові програми підготовки докторів філософії в НУОЗ України імені П. Л. Шупика
- Положення про порядок ведення первинної документації щодо наукових медико-біологічних досліджень у НУОЗ України імені П. Л. Шупика
- Положення про порядок видачі академічних довідок здобувачам вищої освіти в НУОЗ України імені П. Л. Шупика
- Положення про порядок формування індивідуальних освітніх траєкторій здобувачами вищої освіти ступеня доктора філософії НУОЗ України імені П. Л. Шупика
- Порядок перевірки текстових документів (рукописів дисертацій та авторефератів, звітів за науково-дослідними роботами, наукових публікацій, навчальної літератури, навчально-методичних видань та засобів навчання) на наявність академічного плагіату у НУОЗ України імені П. Л. Шупика
- Наказ НУОЗ України імені П.Л. Шупика "Про створення Комісії з попередження і боротьби із дискримінацією та сексуальними домаганнями"
- ПОЛОЖЕННЯ про комісію з попередження і боротьби із дискримінацією та сексуальними домаганнями НУОЗ України імені П. Л. Шупика
- Політика попередження і боротьби із дискримінацією та сексуальними домаганнями в НУОЗ України імені П. Л. Шупика
- Положення про педагогічну практику (практикум) аспірантів та здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії у НУОЗ України імені П. Л. Шупика
- Положення про гаранта освітньої програми у НУОЗ України імені П. Л. Шупика
ОСВІТНЬО-НАУКОВА ПРОГРАМА
Освітнь-наукова програма 226 «Фармація, промислова фармація»
Освітнь-наукова програма 226 «Фармація, промислова фармація»
Освітнь-наукова програма 226 «Фармація, промислова фармація»
Освітнь-наукова програма 226 «Фармація, промислова фармація»
НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ
Навчальний план підготовки доктора філософії
РОБОЧА ПРОГРАМА НОРМАТИВНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Робоча програма та план нормативної навчальної дисципліни 226. Фармація, промислова фармація
Робоча програма та план нормативної навчальної дисципліни 226. Фармація, промислова фармація
Робоча програма нормативної навчальної дисципліни 226. Фармація, промислова фармація
КУРС НОРМАТИВНИХ ДИСЦИПЛІН ЗАГАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ
- Іноземна мова Upper Intermediate
- Методологія та організація педагогічного процесу (проведення навчальних занять)
- Презентація результатів наукових досліджень. Реєстрація прав інтелектуальної власності
- Сучасні інформаційні технології у науковій діяльності та біостатистика
- Управління науковими проектами (аналіз наукових проблем із точки зору отримання грантів)
- Філософія, сучасна методологія наукових досліджень та біоетика
ДИСЦИПЛІНИ ЗА ВИБОРОМ ЗАГАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ:
- Актуальні питання медичного права
- Доказова медицина
- Логіка та методологія наукового дослідження
- Математичне моделювання в медицині та біології
- Методологічні та етико-правові засади біомедичних досліджень
- Психологічні механізми науково-дослідної діяльності
- Статистичний аналіз в медичних дослідженнях
- Сучасні моральні теорії і принципи та їх використання в медичній практиці
- Технології наукової творчості. Підготовка автореферату та рукопису дисертації
ДИСЦИПЛІНИ ЗА ВИБОРОМ СПЕЦІАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ (ОСНОВНІ):
У якості дисциплін за вибором аспірант може обрати цикли спеціалізації, тематичного удосконалення, майстер-класи та інші форми інформальної освіти, що проводяться в НУОЗ України імені П. Л. Шупика та відповідають потребам і науковим інтересам аспіранта згідно з його Індивідуальним планом підготовки.
Каталог вибіркових дисциплін
- Сучасні питання фармакодинаміки та фармакокінетики лікарських засобів
- Сучасні питання забезпечення, контролю якості і стандартизації лікарських засобів
- Актуальні питання фармакоекономіки та оцінки медичних технологій
- Сучасні питання фармакодинаміки та фармакокінетики лікарських засобів
- Силабус Сучасні питання фармакодинаміки та фармакокінетики лікарських засобів
- Вибрані питання фармакології, клінічної фармакології та клінічної фармації
- Актуальні аспекти фармацевтичної хімії та фармакогнозії
АКАДЕМІЧНА МОБІЛЬНІСТЬ ТА ОЦІНЮВАННЯ
- Положення про підготовку магістрів НУОЗ імені П.Л.Шупика
- Положення про порядок навчання студентів (слухачів) магістратури за індивідуальним графіком в НУ03 України імені П. Л. Шупика
- Положення про індив. навч. план студента (слухача) магістратури в НУОЗ України імені П. Л. Шупика
- Положення про оцінювання навч. досягнень студентів (слухачів) магістратури за кред.-мод. системою у НУОЗ України імені П. Л. Шупика
- Положення про порядок та умови вибору здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вибіркові дисцспліни у НУОЗ України імені П. Л. Шупика
- Положення про екзаменаційну комісію та проведення атестації здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня в НУОЗ України імені П. Л. Шупика
- Положення про порядок замовлення, видачі та обліку диплома магістра і додатка до нього у НУОЗ імені П. Л. Шупика
- Довідник користувача європейської кредитно-трансферної системи (ЄКТС)
ЯКІСТЬ ОСВІТИ, КАДРОВА ПОЛІТИКА ТА ВНУТРІШНІЙ КОНТРОЛЬ
- Інструкція з організації внутрішнього контролю в НУОЗ імені П. Л. Шупика
- Наказ НМАПО № 5266 від 29.12.2018 "Про затвердження Плану заходів щодо запобігання корупції в НМАПО імені П. Л. Шупика на 2019 рік"
- Настанова з системи управління
- Положення про моніторинг якості освіти НУОЗ імені П. Л. Шупика
- Положення про кадрову політику
СПІВПРАЦЯ З СТЕЙКХОЛДЕРАМИ
Стейкхолдери (англ. Stakeholders) ‒ зацікавлені сторони, фізичні та юридичні особи, які мають легітимний інтерес у діяльності організації, тобто певною мірою залежать від неї або можуть впливати на її діяльність. Іноді їх називають групами інтересів або групами впливу.
Зовнішні стейкхолдери:
- держава, яка здійснює нормативно-правове регулювання діяльності ЗВО і основне замовлення на підготовку фахівців вищої освіти через розподіл державного замовлення на підготовку кадрів;
- регіональні органи державної влади та органи місцевого самоврядування;
- роботодавці (великі промислові підприємства; малі та середні підприємства; організації соціальної сфери, наукові установи, заклади вищої освіти, заклади професійної (професійно-технічної) освіти), які зацікавлені в компетентних фахівцях;
- різноманітні громадські організації та об’єднання, які безпосередньо не пов’язані із системою освіти (політичні партії, етнічні та інші соціальні групи, творчі спілки, наукові установи тощо), але які зацікавлені у соціальному партнерстві.
Внутрішні стейкхолдери:
- різні категорії осіб, що отримують освіту здобувачі другого (магістерського) та третього рівнів освіти, вільні слухачі, аспіранти, докторанти та їх батьки;
- науково-педагогічні працівники, навчально-допоміжний і адміністративно-управлінський персонал.
Діяльність стейкхолдерів поширюється на освітні програми, що впроваджуються на кафедрі, де безпосередньо відбувається формування освітнього процесу через надання пропозицій та участь у засіданнях робочих груп щодо розробки та оновлення освітніх програм.
Головними завданнями, що постають перед внутрішніми і зовнішніми групами стейкхолдерів, щодо успішної реалізації освітніх програм є:
- сформувати академічну спільноту на принципах академічної доброчесності, прозорості, неупередженості та достовірності інформації;
- сприяти покращенню побутових умов здобувачів вищої освіти та матеріально-технічного забезпечення освітнього процесу;
- брати участь у моніторингу якості нормативних документів (освітніх програм спеціальностей, робочих програм освітніх компонентів, методичного забезпечення освітнього процесу, тощо);
- впливати на покращення якості освітньої діяльності та якості викладання освітніх компонентів, практичної підготовки, науково-дослідної роботи, тощо;
- впливати на розробку, моніторинг, періодичний перегляд освітніх програм спеціальностей та їх зміст;
- впливати на оцінку якості професорсько-викладацького складу за такими напрямами діяльності: професійні характеристики, педагогічна діяльність, науково-дослідна, навчально-методична та організаційна робота, міжнародна мобільність;
- впливати на вибір технологій і методів викладання освітніх компонентів, якість їх методичного забезпечення; якість і об’єктивність оцінювання результатів навчання здобувачів вищої освіти щодо компетенцій, зазначених в освітній програмі; якість матеріально-технічної бази спеціальності; якість процесу набуття практичного досвіду здобувачами вищої освіти; якість наукової роботи та можливість участі здобувачів вищої освіти у академічній мобільності, наукових проектах, конференціях, публікаціях тощо;
- сприяти проходженню виробничих, дослідницьких, педагогічних практик та ознайомлення з інноваціями в управлінні документно-інформаційною діяльністю та інноваційними підходами в організації освітньої, науково-дослідної діяльності;
- надавати пропозиції щодо покращення якості практичної підготовки здобувачів вищої освіти та необхідних компетенцій для опанування інноваціями в технологіях та наукових розробках.
Анкета для опитування роботодавців та стейкхолдерів
ПРОФЕСІЙНА СПІЛЬНОТА В ОСОБИСТОСТЯХ
Шматенко Олександр Петрович
начальник кафедри військової фармації Української військово-медичної академії МО України, доктор фармацевтичних наук, професор, Заслужений фармацевт України
Хомич Олена Олексіївна
Директор КП «Бориспільська центральна аптека №24», доктор філософії за спеціальністю «Фармація, промислова фармація»
РЕЦЕНЗІЇ ТА ВІДГУКИ РОБОТОДАВЦІВ
ВЕРЕМЧУК Валерій Григорович
Заступник гнерального директора КП «Фармація»
Відгук на ОНП 226 «Фармація, промислова фармація»
ПЕТРОСОВ Владислав Георгійович
В.о. начальника Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Київській області
Відгук на ОНП 226 «Фармація, промислова фармація»
Хомич Олена Олексіївна
Директор КП «Бориспільська центральна аптека №24», доктор філософії за спеціальністю «Фармація, промислова фармація»
Відгук на ОНП 226 «Фармація, промислова фармація»
РИМАР Максим
Директор ТОВ «Оптіфарма», кандидат фармацевтичних наук
Відгук на ОНП 226 «Фармація, промислова фармація»
БУШУЄВА Інна Володимирівна
Завідувач кафедри управління і економіки фармації та фармацевтичної технології запорізького державного медичного університету, д.фарм.н., професор
Рецензія на ОНП 226 «Фармація, промислова фармація»
НЕМЧЕНКО Алла Семенівна – завідувач кафедри організації та економіки фармації Національного фармацевтичного університету, кандидат економічних наук, доктор фармацевтичних наук, профессор, Заслужений діяч науки і техніки
Рецензія на ОНП 226 «Фармація, промислова фармація»
РАДА РОБОТОДАВЦІВ
Фотогалерея наради роботодавців 30.11.2021 р.
Фотогалерея наради роботодавців 26.01.2022 р. м
Протокол засідання роботодавців від 30.11.2021 №1
Протокол засідання роботодавців від 26.01.2022 №1
СЕРТИФІКАТИ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ТА АСПІРАНТІВ
АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ
Академічна доброчесність – це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень.
Автор – фізична особа, творчою працею якої створено твір.
Твір (робота, матеріал) – інформація, як результат наукової чи навчально-методичної діяльності конкретної особи (чи у співавторстві), представлена на паперових носіях або в електронному вигляді у мережі Інтернет (монографія, підручник, навчальний посібник, стаття, тези, препринт, автореферат і рукопис дисертації (дисертаційна робота), магістерська чи бакалаврська робота, курсова робота чи проект, реферат, есе, контрольна робота тощо).
Плагіат – оприлюднення (опублікування), повністю або частково, чужого твору під іменем особи, яка не є автором цього твору (ст. 50 Закону України «Про авторське право і суміжні права»). Цитата – порівняно стислий уривок з літературного, наукового чи будь-якого іншого (у тому числі оприлюдненого у мережі Інтернет) твору, який використовується, з обов’язковим посиланням на його автора і джерело цитування, іншою особою у своєму творі з метою зробити зрозумілішими власні твердження або для посилання на погляди іншого автора в автентичному формулюванні.
Унікальність твору (роботи, матеріалу) – співвідношення (у відсотках) матеріалу, що не має збігів з іншими публікаціями, до загального обсягу матеріалу.
- Положення про дотримання академічної доброчесності в НУОЗ імені П. Л. Шупика
- Етичний кодекс працівників та осіб, які навчаються в НУОЗ імені П. Л. Шупика
- Декларація про академічну доброчесність здобувача вищої освіти
- Декларація про академічну доброчесність співробітника
- Методичні рекомендації для закладів вищої освіти з підтримки принципів академічної доброчесності (МОН)
- Методичні рекомендації для закладів вищої освіти з підтримки принципів академічної доброчесності (SAIUP)
- Програмне забезпечення для перевірки наукових текстів на плагіат
- Директор Центру забезпечення якості освіти Сергій Квіт, координатор Американської Бібліотеки Світлана Чуканова та керівник Школи професійного розвитку викладачів Наталія Старинська діляться досвідом в новому онлайн-курсі «Академічна доброчесність в університеті» на платформі Відкритий Університет Майдану
- Закон України «Про вищу освіту» від 01.07.2014р. № 156-VII
- Закон України «Про освіту» від 05.09.2017р. № 2145 – VIII
- Лист МОН «Щодо забезпечення академічної доброчесності у закладах вищої освіти» (від 26.10.2017 № 1/9 – 565)
- Лист МОН «Щодо рекомендацій з академічної доброчесності для закладів вищої освіти» (від 23.10.2018 № № 1/9 – 650)
Інформаційний бюлетень «Академічна доброчесність»:
- «Як мені писати без академічного плагіату?»
- «Плагіат = порушення авторських прав?»
- «Як вижити без самоплагіату?»
- «Скільки відсотків можна?»
- «Як підтримати чесність дистанційного навчання?»
Методичні матеріали до Робочої програми нормативної навчальної дисципліни 226. Фармація, промислова фармація